Nabór na wolne stanowisko - Referent w wymiarze 1/1 etatu
Informacja o wynikach wraz z treścią ogłoszenia
Informacja Dyrektor Żłobka Gminnego w Jaczowie o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze
I. Nazwa i adres jednostki:
Żłobek Gminny w Jaczowie
II. Stanowisko urzędnicze:
referent
III. W wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia została wybrana:
Pani Magdalena Plewko.
IV. Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielała rzeczowych i wyczerpujących odpowiedzi, potwierdzając tym samym wiedze i predyspozycje gwarantujące prawidłowe wykonywanie zadań na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku.
Dyrektor Żłobka Gminnego w Jaczowie
mgr Marzena Kucharska
Jaczów, 15.03.2024 r.
______________________________________
Dyrektor Żłobka Gminnego w Jaczowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent w wymiarze 1/1 etatu
Dane podstawowe
- Nazwa i adres jednostki: Żłobek Gminny w Jaczowie, ul. Główna 21 L, 67-210 Jaczów
- Nazwa stanowiska pracy: Referent
- Wymiar etatu: 1/1 etatu
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na podstawie Kodeksu Pracy, przewidywany termin: kwiecień 2024 r.
Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe (administracja, ekonomiczne, finanse i rachunkowość)
- Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA);
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- Minimum 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na w/w stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe
- Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE) oraz programów finansowo -księgowych firmy VULCAN.
- Znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządowej jednostki budżetowej: Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Ustawa o rachunkowości, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- Znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o rodzinnym kapitale opiekuńczym.
- Samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, wysoka kultura osobista.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy i szybkiego przyswajania wiedzy.
Zakres obowiązków
- Obsługa sekretariatu żłobka.
- Prowadzenie dokumentacji sekretariatu żłobka zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej rekrutacji dzieci do żłobka.
- Sporządzanie zestawień do Rejestru Żłobków.
- Sporządzanie umów.
- Opracowanie sprawozdań statystycznych oraz innych wynikających z potrzeb żłobka.
- Aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej.
- Obsługa platformy e-PUAP, e-doręczeń i Rejestru Żłobków.
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomością.
- Utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości.
- Dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp we współpracy z inspektorem BHP.
- Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym.
- Realizacja zakupów wyposażenia żłobka zgodnie z decyzjami dyrektora.
- Prowadzenie rejestru wszystkich umów.
- Prowadzenie ewidencji zakupu i rozchodu zakupu środków ochrony indywidualnej, odzieży ochronnej pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych z HACCP, GHP, GMP.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku placówki.
- Nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska).
- Zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku Głównego Księgowego.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora wynikających z organizacji placówki.
Wymagane dokumenty
- Pisemne zgłoszenie do uczestnictwa w naborze – list motywacyjny,
- Życiorys zawodowy – CV z opisem przebiegu pracy zawodowej kandydata,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy; w przypadku pozostawania w stosunku pracy – aktualne zaświadczenia, zawierające formę i okres zatrudnienia; ostatecznie umowy o pracę bez wynagrodzeń- świadectwa poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe.
- Oświadczenia kandydata:
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, w przypadku osoby będącej obywatelem Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego.
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowania przedmiotowego stanowiska,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru na w/w stanowisko.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Żłobku Gminnym w Jaczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6 %.
Termin i miejsce składania dokumentów
- Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Żłobka Gminnego w Jaczowie, ul. Główna 21L, 67-210 Jaczów w terminie do 04 marca 2024 r. do godz. 12:00 lub przesłać drogą pocztową. Na kopercie należy umieścić adnotację: „Oferta naboru na stanowisko Referenta w Żłobku Gminnym w Jaczowie”. (decyduje data wpływu, nie data stempla pocztowego).
- Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz, które wpłyną po 04.03.2024 r. nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni na w/w stanowisku, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.
- Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.).
- W przypadku nie rozstrzygnięcia naboru dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów zostaną zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Jaczów, dn. 23.02.2024 r.
Dyrektor Żłobka Gminnego w Jaczowie
mgr Marzena Kucharska
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Żłobek Gminny w Jaczowie |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-02-23 |
Data publikacji: | 2024-02-23 |
Osoba sporządzająca dokument: | Marzena Kucharska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Adam Aksamit |
Liczba odwiedzin: | 1149 |