Zarządzenie Nr 12/2021
w sprawie: powołania stałej komisji likwidacyjnej, określenia trybu jej pracy oraz sposobu likwidacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Zarządzenie Nr 12/2021
Dyrektora Żłobka Gminnego w Jaczowie
z dnia 16 sierpnia 2021 roku
w sprawie: powołania stałej komisji likwidacyjnej, określenia trybu jej pracy oraz sposobu likwidacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Na podstawie ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2019, poz.351 z późn.zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję stałą komisję likwidacyjną zwaną dalej „komisją” do przeprowadzenia likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków niskocennych będących w ewidencji Żłobka Gminnego w Jaczowie, w następującym składzie:
1. Bronisława Białousz – przewodniczący komisji,
2. Daria Grzybowska – członek,
3. Monika Dublij – członek.
§ 2
3,
1. Komisja ma obowiązek prowadzić postępowanie likwidacyjne środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w trybie pracy określonym w Załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia oraz na zasadach określonych w Załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
2. Wzór protokołu likwidacji środków trwałych zawiera Załącznik Nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dyrektor
Żłobka Gminnego w Jaczowie
mgr Marzena Kucharska
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Żłobek Gminny w Jaczowie |
---|---|
Data utworzenia: | 2023-05-30 |
Data publikacji: | 2023-05-30 |
Osoba sporządzająca dokument: | Marzena Kucharska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Adam Aksamit |
Liczba odwiedzin: | 92 |