Zarządzenie Nr 12/2021

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
30 maja 2023

w sprawie: powołania stałej komisji likwidacyjnej, określenia trybu jej pracy oraz sposobu likwidacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych

Zarządzenie Nr  12/2021
Dyrektora Żłobka Gminnego w Jaczowie
z dnia 16 sierpnia 2021 roku

w sprawie: powołania stałej komisji likwidacyjnej, określenia trybu jej pracy oraz sposobu likwidacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych

Na podstawie ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2019, poz.351 z późn.zm.) zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję stałą komisję likwidacyjną zwaną dalej „komisją” do przeprowadzenia likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków niskocennych będących w ewidencji Żłobka Gminnego w Jaczowie, w następującym składzie:

1. Bronisława Białousz – przewodniczący komisji,

2. Daria Grzybowska – członek,

3. Monika Dublij – członek.

§ 2

3,

1. Komisja ma obowiązek prowadzić postępowanie likwidacyjne środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w trybie pracy określonym w Załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia  oraz na zasadach określonych w Załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

2. Wzór protokołu likwidacji środków trwałych zawiera Załącznik Nr 3 do niniejszego zarządzenia.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Dyrektor
Żłobka Gminnego w Jaczowie
mgr Marzena Kucharska

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Żłobek Gminny w Jaczowie
Data utworzenia:2023-05-30
Data publikacji:2023-05-30
Osoba sporządzająca dokument:Marzena Kucharska
Osoba wprowadzająca dokument:Adam Aksamit
Liczba odwiedzin:92